آخرین اخبار
کد مطلب: 146782
ذوالفقار حيدري شهردار لردگان:
تمامي کوچه ها و معابر حاجي آباد با اجراي بيس به صورت اصولي زيرسازي شود
تاریخ انتشار : 1400/08/23 12:42:24
نمایش : 684
شهردار لردگان در نشست صميمي با اهالي محله حاجي آباد گفت: طرح تفضيلي جديد شهر تا پايان سال جاري به شهرداري ابلاغ مي گردد و در سال آينده و در صورت رعايت عقب نشيني هاي لازم توسط مردم حاجي آباد طبق طرح تفضيلي نسبت به کشيدن جوي و جدول و همچنين آسفالت اقدامات لازم را انجام خواهيم داد .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ عصر روز شنبه 22 آبان 1400، نشست صميمي بررسي مشکلات محله حاجي آباد شهر لردگان با حضور شهردار ، اعضاي شوراي اسلامي شهر و فرمانده سپاه ناحيه و اهالي اين محله در مسجد حضرت ابوالفضل (عليه السلام) حاجي آباد برگزار شد . 

در اين نشست اهالي محله حاجي آباد در قالب گزارشي از شهردار و شوراي اسلامي شهر لردگان خواستار حل مشکلات خدمات شهري از جمله آسفالت، جوي و جدول، فاضلاب شهري، تاکسي راني و ... شدند.

ذوالفقار حيدري شهردار لردگان در اين نشست گفت: وضعيت کوچه و معابر محله حاجي آباد خوب نيست، در دولت گذشته روستاهايي مانند حاجي آباد، خاردان و شيراني به علت کمبود منابع مالي و بدون اجراي زير ساخت مناسب از قبيل اجراي جوي و جدول و رعايت عقب نشيني ساختمانها و سنگ فرش معابر به شهر الحاق نمودند و با اين رويکرد منابع مالي که به روستاي مي رسيد قطع شد؛ که بار مالي و خدمات اضافي براي شهرداري لردگان به همراه داشت.
شهردار لردگان بيان داشت: بعد از انتخاب اينجانب به عنوان شهردار در بازديد هايي که به همراه نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و اعضاي شوراي شهر داشتيم مشکلات اين محله را در اولويت کاري شهرداري قرارداديم  و جلسه اي که با اعضاي شورا در شهرداري داشتيم قرار شد تمامي کوچه ها و معابر محله با اجراي بيس به صورت زيربنايي و اصولي، زيرسازي شود .

حيدري تصريح کرد: ان اشالله تا پايان سال جاري طرح تفضيلي جديد شهر به شهرداري ابلاغ مي گردد و در سال آينده و در صورت رعايت عقب نشيني هاي لازم توسط مردم حاجي آباد طبق طرح تفضيلي نسبت به کشيدن جوي و جدول و همچنين آسفالت اقدامات لازم را انجام خواهيم داد .

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس